
Wellbeing services counties
We provide a wide and high-quality nationwide service network tailored to the needs of wellbeing services counties. We maintain high quality and monitor the effectiveness of care.
Services for wellbeing services counties
Mehiläinen offers wellbeing services counties a nationwide service network and high-quality services and operating models tailored to their needs, backed by over 100 years of experience.
- Strategic partnerships in Finnish
- Primary health care services in Finnish
- Specialised health care services in Finnish
- Home care services in Finnish
- Digital services in Finnish
- Residential care services for the elderly in Finnish
- Rehabilitation services in Finnish
- Child welfare services in Finnish
- Mental health and substance abuse services in Finnish
- Services for people with disabilities in Finnish
Key figures
- 77Internationally used Net Promoter Score (NPS) for public healthcare services
- 334 000Population responsibility for primary health care operations
- 1,5 millionPrimary health care procedures in public healthcare annually
- 952 000Customer visits in home and nursing services
- 19Emergency service points (partially or fully)
- 8 600Residents in residential care units
Current topics
Explore our references, podcasts, and blogs on service availability, cost-efficiency, and digitalisation in Finnish.
Keskustelua sotesta – raikkaasti ja ravistelevasti
Mitä meidän tulisi Suomessa nyt yhdessä tehdä, jotta jokainen suomalainen pääsee nopeasti hoitoon ja saa terveyshuoliinsa apua. Miten hoidamme ikääntyvän väestömme, miten varmistamme, että jokainen lapsi ja nuori saa hyvän ja turvallisen alun elämään.
Taika-tekoälysovellus mullistaa terveydenhuollon kirjaamisen Suomessa ja ulkomailla
Tekoälysovellus Taika ei ole pelkkä kirjaustyökalu, vaan älykäs assistentti, joka auttaa vähentämään kirjaamiseen kuluvaa aikaa.
Kiireetöntä hammashoitoa Helsingin kaupungin kumppanina
Mehiläinen on hoitanut Helsingin kaupungin kiireettömän hammashoidon potilaita Oulunkylän ja Paloheinän hammashoitoloissa vuoden 2023 alusta alkaen.
Iso kasvu lääkärityön tuottavuudessa Harjun terveydessä
Harjun Terveys Oy on Mehiläisen ja Päijät-Hämeen hyvinvointialueen yhteisyritys, joka vastaa Lahden, Kärkölän, Iitin ja Hartolan sote-keskuspalveluista.
Hoitovelan purku julkisen ja yksityisen yhteistyöllä Kanta-Hämeessä
Kanta-Hämeen hyvinvointialue joutui supistamaan kiireetöntä leikkaustoimintaansa koronapandemian vuoksi. Haaste ratkaistiin niin, että Kanta-Hämeen hyvinvointialueen lääkärit leikkasivat Mehiläisen Hämeenlinnan sairaalassa siten, että Mehiläinen tarjosi kaiken muun tarvittavan palvelun.
Digipalveluilla sujuvuutta Päijät-Soten terveyspalveluihin
Digipalveluiden käyttöönotto on jo helpottanut palveluiden saatavuutta, keventänyt henkilökunnan työpaineita ja pitänyt kustannukset kurissa sotealueella.
Poikkeuksellisen hyvä hinta-laatusuhde Tampereen Mehiläisen terveysasemilla
Panostaminen suorituksen johtamiseen, resurssien oikeudenmukaiseen käyttöön sekä prosessien luominen yhteistyössä koko henkilökunnan kanssa ovat auttaneet pitämään lääkäreiden vastaanottojonot kaupungin lyhimpinä.
Hoidon Tarpeen Ratkaisulla nopeaa helpotusta hoidon saatavuuteen
Mehiläisen Etälääketieteen keskus vastaa perusterveydenhuollon kasvavaan resurssipulaan tarjoamalla joustavia etäpalveluita. Lääkärivetoinen tiimi ratkaisee potilaan terveyshuolen kokonaisvaltaisesti tai aloittaa hoidon viiveettä jo ensimmäisessä kontaktissa.
Tekoälyapuri Taika tehostaa lääkärin työtä ja potilaalle jää enemmän aikaa
Mehiläisen yksityisten terveyspalveluiden puolella pilottikäytössä oleva Taika kuuntelee lääkärin ja potilaan välisen keskustelun ja laatii sen pohjalta ehdotuksen potilaskertomukseen tallennettavasta tekstistä.
Our services are well-received
We ask for feedback from our customers after their visits. The feedback is used to calculate the internationally recognised Net Promoter Score (NPS). The score is based on over 1,000 feedback responses from the past 7 days.
We measure customer experience using the Net Promoter Score (NPS) metric. The NPS score reflects customer loyalty and can range from -100 to +100. An NPS score is considered excellent when it exceeds 50. NPS measurement is part of Mehiläinen's quality system.
Would you like to discuss our services?
Leave a contact request, and our experts will get in touch with you. You can also directly contact the representative for your region.