Haemme palveluneuvojaa Mehiläisen valtakunnalliseen asiakaspalvelukeskukseen
Meillä mehiläisillä on elämä tehtävänä. Jos tunnet samoin, tule meille töihin.
Toimintamme laajentuessa, haemme myynnillisiä LÄHIHOITAJIA palveluneuvojiksi Mehiläisen valtakunnalliseen Asiakaspalvelukeskukseen VAASAAN hoitamaan asiakaspalvelua ja palveluneuvontaa puhelimitse.
Työsuhde on vakituinen, toistaiseksi voimassa oleva.
Palveluneuvojan työ on itsenäistä, tavoitteellista, mitattavaa asiakaspalvelu- ja myyntityötä.
Meillä olet osa isompaa tiimiä, mutta jokainen meistä hoitaa itsenäisesti omat asiakkaat tavoitetta seuraten. Onnistumistasi tukee lähiesihenkilö valmentavalla työotteella.
Työtehtävässä onnistuminen edellyttää Mehiläisen arvojen mukaista toimintaa:
Tieto ja taito:
- Vahvat IT-taidot
- Ohjeistuksien ymmärtäminen ja soveltaminen
- Kielitaitovaatimukset: suomi, ruotsi ja englanti, muiden kielien osaaminen katsotaan eduksi
Yrittäjyys ja kumppanuus:
- Myyntihenkisyys
- Tavoitteellinen työote
Kasvu ja kehitys:
- Sopeutumiskyky
- Jatkuva oppiminen
Välittäminen ja vastuunotto:
- Kokonaisvaltainen asiakaskohtaaminen
- Asiakkaan ohjaaminen hänelle oikeaan palveluun
Työskentelemme normaalityömuodossa, vuoden kaikkina päivinä. Tällä hetkellä työ painottuu maanantaista sunnuntaihin kello 06-22. Palkkaus yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimuksen VR 3 mukaan.
Tiimimme odottaa jo sinua, täytäthän hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta 2.3.2025 mennessä.
Lisätietoja tehtävästä antaa: Vaasan esihenkilö Lilian Ahlnäs, 040 6529198, lilian.ahlnas@mehilainen.fi tavoitettavissa tiistaisin klo 9-10 ja torstaisin klo 11-12.
Me mehiläiset rakennamme yhdessä parasta paikkaa ammattilaiselle. Teemme sen johtamalla reilusti ja suhtautumalla laatuun tinkimättömästi. Saamme asioita aikaiseksi toimivassa työympäristössä, jossa tukena on osaavia ja välittäviä työkavereita. Kasvamme ja kehitymme yhdessä. Olemme paras paikka ammattilaiselle, jolla on elämä tehtävänä.