Mehiläinen perustaa kaksikielisen asiakaspalvelukeskuksen Porvooseen
Lehdistötiedote 4.3.2019
Mehiläinen perustaa suomeksi ja ruotsiksi asiakkaita palvelevan asiakaspalvelukeskuksen Porvooseen. Keskus tulee työllistämään 7-8 henkilöä ja palvelemaan porvoolaisten asiakkaiden lisäksi valtakunnallisesti Mehiläisen asiakkaita.
Mehiläisen uusi kaksikielinen asiakaspalvelukeskus perustetaan kevään 2019 aika Mehiläinen Porvoon Lääkärikeskuksen tiloihin.
- Tavoitteenamme on tarjota erinomaista asiakaspalvelua kaikille asiakkaillemme. Uusi asiakaspalvelukeskus Porvoossa vahvistaa valmiuksiamme erityisesti ruotsinkielisten asiakkaiden palvelussa, toteaa Mehiläisen liiketoimintajohtaja Johanna Asklöf.
- Porvoossa on erittäin hyvää osaamista ja kokemusta laadukkaasta kaksikielisestä asiakaspalvelusta ja haluamme laajentaa sen toimintaa, Asklöf jatkaa.
Asiakaspalvelukeskuksen perustamisen myötä puhelinpalvelun aukioloajat laajenevat ja on tavoitettavissa 24/7. Nykyinen paikallinen numero 019 – 5211 500 palvelee myös jatkossa Porvoon asiakkaita.
Mehiläinen Porvoon Lääkärikeskus tarjoaa myös tulevaisuudessa kokonaisvaltaiset ja laadukkaat terveyspalvelut alueen asukkaiden käyttöön. Paikallista palvelutuotantoa jatketaan vahvasti, ja Porvoon erityisosaamista tulevat myös jatkossa olemaan muun muassa laboratorionäytteiden analysointi Porvoossa sekä laajat palvelut lasten allergia- ja astmatutkimuksissa ja hoidossa.