

Kauppakassipalvelu
Kotipalvelu Mehiläinen tarjoaa kotiin tilattavien kotiaterioiden lisäksi myös kauppakassipalvelua, jonka tarkoitus on helpottaa kenen tahansa arkea silloin, kun kaupassa käyminen kaipaa apua. Käymme kaupassa ja tuomme ostokset kotiovelle.
Kauppakassipalvelu räätälöidään aina tarpeiden mukaan eli pystymme täyttämään toiveet yksilöllisesti.
Kenelle kauppakassipalvelu on tarkoitettu?
Kauppakassipalvelu on tarkoitettu kaikille, niin ikääntyneille, kuntoutujille, vammaisille ja kenelle tahansa, joka kaipaa tai tarvitsee apua kaupassa käymiseen liittyen.
Missä kauppakassiapalvelu toimii?
Kauppakassipalvelun voi tilata tällä hetkellä Tuusulan, Sipoon tai pääkaupunkiseudun alueella.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme
Jos haluat lisätietoa kauppakassipalvelusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme on avoinna ma–pe klo 9.00–15.00.
Voit ottaa yhteyttä soittamalla numeroon 020 581 3660 tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse ateriaali@mehilainen.fi. Laskutusasiakkaiden asiakaspalvelunumero on 020 581 3659.
Haluatko lisätietoa kauppakassipalveluista?
Kerro tarkemmin millaista palvelua tarvitset.
Tämän lomakkeen kautta asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä puhelimitse 1-3 arkipäivän kuluessa. Lomake lähetetään Kotipalvelu Mehiläisen asiakaspalveluun. Voit halutessasi sopia maksuttomasta palvelukartoituksesta. Lomakkeen lähetys ei sido sinua mihinkään.