
Mehiläinen Närpiö
Aukioloajat
Katso palveluiden tarkemmat aukioloajat kunkin palvelun kohdalta.
Maanantai | 08:00 - 16:00 |
Tiistai | 08:00 - 16:00 |
Keskiviikko | 08:00 - 16:00 |
Torstai | 08:00 - 16:00 |
Perjantai | 08:00 - 15:00 |
Lauantai | Suljettu |
Sunnuntai | Suljettu |
Maanantai | 08:00 - 16:00 |
Tiistai | 08:00 - 16:00 |
Keskiviikko | 08:00 - 16:00 |
Torstai | 08:00 - 16:00 |
Perjantai | Suljettu (Pitkäperjantai) |
Lauantai | Suljettu |
Sunnuntai | Suljettu (Pääsiäispäivä) |
Palvelut
Maanantai 7.4. | 08:00 - 16:00 |
Tiistai 8.4. | 08:00 - 16:00 |
Keskiviikko 9.4. | 08:00 - 16:00 |
Torstai 10.4. | 08:00 - 16:00 |
Perjantai 11.4. | 08:00 - 15:00 |
Lauantai 12.4. | Suljettu |
Sunnuntai 13.4. | Suljettu |
Tiimiesihenkilö/teamlader Jenny Rönnholm 040 774 0215
Maanantai 7.4. | 08:00 - 16:00 |
Tiistai 8.4. | 08:00 - 16:00 |
Keskiviikko 9.4. | 08:00 - 16:00 |
Torstai 10.4. | 08:00 - 16:00 |
Perjantai 11.4. | 08:00 - 15:00 |
Lauantai 12.4. | Suljettu |
Sunnuntai 13.4. | Suljettu |
Vastaanotot ajanvarauksella.
Akuutissa sairaanhoitotarpeessa voit varata ajan samana päivänä työterveyshoitajalle, omalle työterveyshoitajalle, yleislääkärille tai työterveyslääkärille:
- verkkoajanvarauksesta www.mehilainen.fi
- puhelimitse asiakaspalvelustamme, vuoden jokaisena päivänä 24/7, numerosta 010 414 00 (pvm/mpm) tai
- OmaMehiläinen mobiilisovelluksen välityksellä
Soittopyynnöt vastaanottajille varataan asiakaspalvelustamme 010 414 00 (pvm/mpm)
Voit myös lähettää ei-kiireellisiä viestiä omalle hoitajalle OmaMehiläisen kautta.
******************************************************************
All mottagning med tidsbokning.
Vid akut sjukvårdsbehov bokar du tid till företagshälsovårdare, din egen företagshälsovårdare, allmänläkare eller företagsläkare via
- tidsbokningen på nätet www.mehilainen.fi
- per telefon årets alla dagar 24/7, 010 414 0100 (pvm/mpm) eller
- via MinMehiläinen mobiltjänst
Ringbud bokas via kundbetjäningen
010 414 0100 (pvm/mpm) (sve).
Du kan också skicka ickebrådskande meddelanden till din egen hälsovårdare via MinMehiläinen.
Vastaanotolle ilmoittaudutaan 3. kerroksessa käyttäen joko itseilmoittautumisautomaatia tai Oma Mehiläinen sovellusta.
Anmälan på 3:e våningen via självanmälningsautomaten eller via MinMehiläinen applikationen.
Huomioithan, että asioidessasi Mehiläisessä tarvitset mukaasi voimassa olevan henkilöllisyystodistuksen (kuvallinen henkilökortti, passi tai ajokortti).
Laskutus tapahtuu heti vastaanoton jälkeen kassalla. Maksutavat ovat pankkikortti, luottokortti ja erämaksu. Lasku on mahdollista saada käynnin jälkeen OmaMehiläinen-sovellukseen.
Mahdolliset laskureklamaatiot osoitetaan: laskutus.info@mehilainen.fi tai numeroon 010 414 0505 (pvm/mpm) (ma-pe 8-16).
Observera att när du besöker Mehiläinen behöver du ha med dig en giltig identitetshandling (fotoförsett ID-kort, pass eller körkort).
Fakturering sker direkt efter mottagningen vid kassan. Betalningssätten är bankkort, kreditkort och delbetalning. Det är möjligt att få fakturan efter besöket via OmaMehiläinen-appen.
Eventuella faktureringsreklamationer ska riktas till: laskutus.info@mehilainen.fi eller numret 010 414 0505 (pvm/mpm) (mån-fre 8-16).
OmaMehiläinen-palvelu on nopein ja vaivattomin keino tarkistaa omat potilastiedot, tutkimustiedot ja tutkimuskuvat.
Saat halutessasi Mehiläisen lääkäri- ja diagnostiikkapalveluiden potilastiedot itsellesi myös paperisena. Potilastietoina voidaan toimittaa esimerkiksi lääkärikäyntien potilaskertomukset ja Mehiläisessä otetut tutkimuskuvat, kuten röntgenkuvat.
Lue lisää potilastietojen tilaamisesta Mehiläisen verkkosivuilta.
OmaMehiläinen-tjänsten är det snabbaste och enklaste sättet att kontrollera dina egna patientuppgifter, undersökningsresultat och undersökningsbilder.
Om du önskar kan du även få patientuppgifterna från Mehiläinens läkar- och diagnostiktjänster i pappersform. Som patientuppgifter kan till exempel levereras patientjournaler från läkarbesök och undersökningsbilder tagna hos Mehiläinen, såsom röntgenbilder.
Läs mer om hur du beställer patientuppgifter på Mehiläinens webbplats.
Soittopyynnöt varataan Mehiläisen verkkoajanvarauksesta www.mehilainen.fi, OmaMehiläisen sovelluksen kautta tai puhelimitse numerosta 010 414 00 (pvm/mpm)
Ringbud bokas via www.mehilainen.fi, via MinMehiläinen applikationen eller telefon 010 4100 (pvm/mpm)
Reseptiasioissa suositellaan ensisijaisesti asiointia digiklinikan kautta. Mehiläisen lääkäriin hoitosuhteessa olevan potilaan on mahdollista saada resepti uusittua lääkärin harkinnan mukaan. Tämä edellyttää soittopyynnön jättämistä lääkärille ajanvarauksen kautta p. 010 414 00 (pvm/mpm) (0,084 €/min).
För receptärenden rekommenderas i första hand kontakt via digikliniken. Patienter som har en vårdrelation med en läkare på Mehiläinen kan få recept förnyade enligt läkarens bedömning. Detta kräver att man lämnar en uppringningsbegäran till läkaren via tidsbokningen tel. 010 414 00 (pvm/mpm) (0,084 €/min).
Maanantai 7.4. | 08:00 - 15:30 |
Tiistai 8.4. | 08:00 - 14:30 |
Keskiviikko 9.4. | 08:00 - 15:30 |
Torstai 10.4. | 08:00 - 14:30 |
Perjantai 11.4. | 08:00 - 14:30 |
Lauantai 12.4. | Suljettu |
Sunnuntai 13.4. | Suljettu |
Laboratoriet endast med tidsbokning.
Tidsbokning via Mehiläinens hemsida www.mehilainen.fi, via MinMehiläinen eller via telefonnummer 010-4140100 (sve). Boka tid enligt följande:
Till blodprovtagning bokas 10min.
TIll EKG, Spirometri, Pef-anvisning, Holter, Långtidsregistrering av blodtryck och nattpolygrafi bokas 15 min.
Provtagning + EKG: 2 x 10 min eller 1 x 15 min.
Barnpatienter: 2 x 10 min efter varandra eller 1 x 15 min.
Laboratorioon pääsee ajanvarauksella.
Ajanvaraus Mehiläisen verkkoajanvarauksen kautta ajanvaraus.mehilainen.fi, OmaMehiläisen kautta tai puhelimitse numerosta 010 414 00 (pvm/mpm) (fi).
Verinäytteenottoon varataan 10 min aika.
EKG, Spiro, Pef-ohjaus, Holter, verenpaineen pitkäaikaisrekisteröinti, yöpolygrafia: 15 min aika.
Näytteenotto + EKG: 2 x 10 min, tai 1 x 15 min.
Lapsipotilas: Kaksi peräkkäistä aikaa. 2 x 10 min, tai 1 x 15 min.
Ilmoittautuminen paikan päällä itseilmoittautumisautomaatilla tai OmaMehiläisen kautta.
Mehiläisen potilasyhteyshenkilö
Mehiläisen potilasyhteyshenkilö antaa potilaalle neuvoja ja tietoa hänen oikeuksistaan ja avustaa tarvittaessa potilasta vahinkoepäilyn, muistutuksen, kantelun tai korvaushakemuksen teossa.
Toimipisteen potilasyhteyshenkilötoiminnasta vastaa Mehiläisen keskitetty potilasyhteyshenkilötiimi.
Voi jättää soittopyynnön Mehiläisen keskitetylle potilasyhteyshenkilötiimille numerosta 010 414 00 (pvm/mpm) tai voit olla yhteydessä sähköpostitse potilasyhteyshenkilot@mehilainen.fi
Hyvinvointialueiden potilasasiavastaavat ja sosiaaliasiavastaavat
Vuoden 2024 alusta alkaen kullakin hyvinvointialueella on lisäksi potilasasiavastaava ja sosiaaliasiavastaava, joilla on velvollisuus neuvoa ja tiedottaa potilaan oikeuksista alueellaan. Potilasasiavastaavien ja sosiaaliasiavastaavien yhteystiedot löydät oman hyvinvointialueesi kotisivuilta.
Sijainti
Saapumisohjeet
Mehiläisen Närpiön toimipisteessä voit ilmoittautua seuraavilla tavoilla:
Itseilmoittautumisautomaatit: Voit käyttää itseilmoittautumisautomaatteja, jotka sijaitsevat lääkärikeskuksen 3. kerroksessa.
OmaMehiläinen-mobiilisovellus: Mobiilisovelluksen kautta voit ilmoittautua kätevästi missä tahansa ennen vastaanottoa. Suosittelemme kuitenkin tekemään ilmoittautumisen vastaanottohuoneen läheisyydessä, jotta sinua ei kutsuta ennen paikalle saapumistasi. Sovelluksesta voit tarkistaa varatun ajan tarkat tiedot, mm. vastaanottohuoneen numeron ja kerroksen, jossa huone sijaitsee.
Kassapalvelut: Maanatai klo. 8.00-11.30, tiistai-keskiviikko klo. 8.00-16.00, torstai klo. 12.00-16.00.
Mehiläinen Närpiö sijaitsee Närpiön keskustassa, Mitt i stan – talon 3. kerroksessa.
Pysäköinti: Rakennuksen sisäpihalla on vierasparkkipaikkoja, joissa pysäköinti on ilmaista.
Esteetön pysäköinti: Rakennuksen sisäpihalla on esteettömiä pysäköintipaikkoja.
Taksilla tai saattajan autolla saapuminen: Taksilla tai saattajan autolla voi pysähtyä aivan oven viereen ajamalla rakennuksen takapihalle, jossa toinen sisäänkäynti sijaitsee.
Sisäänkäynnin esteettömyys: Esteetön sisäänkäynti toimipisteeseen sijaitsee rakennuksen takapihalla. Sisäänkäynnillä on automaattiset leveät ovet.
Hissien esteettömyys: Rakennuksessa on yksi esteetön hissi.
Esteettömät wc-tilat: Toimipisteessä on esteetön wc-tila, joka on selkeästi merkitty.
Opasteet: Sisäänkäynnillä ja sisätiloissa on selkeät opasteet.
Valaistus: Sisätiloissa on riittävä ja häikäisemätön valaistus.
Odotustilojen istuimet: Odotustiloissa on erikorkuisia ja erilaisia istuimia.
Liikkumismahdollisuudet: Tiloissa on riittävästi tilaa liikkua pyörätuolilla.
Apuvälineet: Lääkärikeskuksessa ei ole lainattavia apuvälineitä, kuten pyörätuolia.
Ajankohtaista
Tapaturmapäivystys Mehiläinen Vaasa ilman ajanvarausta aukioloaikojen puitteissa maanantaista sunnuntaihin.
https://www.mehilainen.fi/toimipisteet/mehilainen-vaasa
Toimipisteen esittely
Mehiläinen Närpiö tarjoaa terveys- ja sairaanhoitopalveluita yksityis- ja työterveyshuoltoasiakkaille.
Vastaanotot ajavarauksella.
Ajan voi varata OmaMehiläisen sovelluksen kautta, Mehiläisen verkkoajanvarauksesta www.mehilainen.fi tai puhelimitse numerosta 010 414 00 (pvm/mpm).
Toimipisteen asiantuntijat ja vastuuhenkilöt













Ajanvaraus puhelimitse ja tiedustelut

Ajanvaraus onnistuu nopeiten ja helpoiten suoraan Mehiläisen verkkoajanvarauksen kautta.
Varaa aikaPuhelinpalvelumme on auki joka päivä vuorokauden ympäri.
Hinnasto
Lääkärikäyntien ja toimenpiteiden hinnasto löytyy Hinnastot-sivulta.
Siirry hinnastoonTyöterveyspalvelut

Mehiläisen yrityksille tarjoamat monipuoliset työelämäpalvelut räätälöidään aina yrityksen koon ja tarpeiden mukaan.
Pyydä tarjous