Mehiläinen alan kärjessä kansallisessa asiakaspalvelututkimuksessa
15.1.2014
Taloustutkimuksen vuosittain toteuttaman Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen tulokset vuodelta 2013 ovat valmistuneet. Mehiläinen sijoittuu sijalle yhdeksän ollen samalla toimialansa paras yhdessä Diacorin kanssa kaikkiaan noin sadan tutkimuksessa mukana olleen palveluita tarjoavan yrityksen joukossa. Parhaat arviot tutkimuksessa saavat kirjastot.
”Kuuluminen kymmenen parhaan joukkoon on hyvä etappi”, toteaa Mehiläisen asiakaskokemusjohtaja Kimmo Huhtimo. ”Haluamme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tähän pääsemme kuuntelemalla asiakkaitamme ja työskentelemällä määrätietoisesti.”
Asiakaspalvelututkimuksessa arvioituja asioita ovat muun muassa ensivaikutelma, odotus- ja asiointiaika, ystävällisyys, asiantuntemus, hinta-laatu -suhde, joustavuus, tilojen viihtyisyys ja palvelujen uudelleenkäyttöhalukkuus.