Asiointi Hammas Mehiläisessä
Haluamme auttaa ja tukea suuhygienistin ja hammaslääkärin vastaanottokäyntiin liittyvissä asioissa ja kysymyksissä. Tervetuloa Hammas Mehiläisen vastaanotolle!
Huomioi nämä ennen vastaanottoa
Ilmoittautuminen vastaanotolle
Tule vastaanotolle 10 minuuttia ennen varattua aikaa. Voit tehdä ilmoittautumisen OmaMehiläinen-sovelluksella, näyttämällä Kela-korttia ilmoittautumisautomaatilla tai voit ilmoittautua palvelupisteellä.
Tulethan vastaanotolle vain terveenä. Jos sinulla on hengitystieinfektion oireita, kuten yskää, kurkkukipua tai kuumetta, siirrä aikasi ja saavu vasta terveenä. Siirrä aika myös, jos sinulla on aktiivinen huuliherpes.
Jos tulet ensimmäistä kertaa Mehiläiseen, ilmoittaudu palvelupisteessämme. Saat palvelupisteestä muun muassa esitietolomakkeen, jonka voit täyttää odottaessasi.
Maksutavat
Meillä Hammas Mehiläisessä voit hyödyntää joustavasti erilaisia maksutapoja. Tutustu erilaisiin käytössä oleviin maksu- ja rahoituspalveluihimme ja valitse sinulle sopivin.
Käytössä olevat maksutavat:
- pankki- ja luottokortit (Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron)
- Mehiläinen Lasku
- Mehiläinen Erämaksu
- Mehiläinen lahjakortti
- Edenred
- Epassi
Ajan peruminen
Peruthan ajan viimeistään 24 tuntia ennen sovittua ajankohtaa. Peruuttamattomasta tai liian myöhään perutusta ajasta voidaan periä maksu.
Voit perua ajan OmaMehiläinen-sovelluksessa tai sähköpostitse ajanvarausvahvistuksessa olevan peruutuslinkin kautta.
Voit myös perua ajan puhelimitse soittamalla asiakaspalveluun 010 273 8000 (pvm/mpm).
Avoinna ma-pe klo 7.00–20.00 ja la-su klo 8.00–20.00.
Suun Digiklinikalta apua etänä
Apua ja neuvoja nopeasti ilman ajanvarausta
Avoinna joka päivä klo 8-20
Neuvoja, omahoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoitoon
Hinta 49 €
Usein kysytyt kysymykset
Usein lopullinen hinta tarkentuu, kun kaikki tarvittavat tutkimukset ja hoidot on tehty.
Hinnastosta näet keskimääräiset hinnat. Kun tulet Hammas Mehiläiseen, Kela-korvaus vähennetään loppusummasta ennen maksua, kun sinulla on Kela-kortti mukanasi.
Jos maksat käynnin itse, voit maksaa käynnin:
- pankki- ja luottokortit (Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron)
- Mehiläinen Lasku
- Mehiläinen Erämaksu
- Mehiläinen lahjakortti
- Edenred
- Epassi
Huomioithan, että emme ota vastaan käteismaksuja.
Jos asioit toimipisteessämme ja et ole maksanut käyntiäsi käytössä olevilla maksutavoilla, lähetämme käynnistäsi laskun. Laskutuslisä on 5,20 €.
Hammas Mehiläisen toimipisteiden aukioloajat löydät toimipistesivuilta ja verkkoajanvarauksesta.
Toimipistesivuilta löydät lisäksi toimipisteen osoitetiedot, saapumisohjeet ja kartan.
Voit katsoa lähimmän Hammas Mehiläisen toimipisteen toimipistehausta. Jos tarvitset apua lähimmän toimipisteen löytämisessä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 010 273 8000 (pvm/mpm). Avoinna ma-pe klo 7.00–20.00 ja la-su klo 8.00–20.00.
Löydät seuraavan vapaan ajan nopeasti verkkoajanvarauksestamme.
Verkkoajanvarauksesta näet vapaat ajat kaupungeittain ja toimipisteittäin. Jos vapaita ei ole etsimällesi ajankohdalle, ehdottaa verkkoajanvaraus missä lähimmässä toimipisteessä on seuraavat vapaat ajat.
Asiakaspalvelumme on myös tarvittaessa apuna chatissa tai puhelimitse numerossa 010 273 8000 (pvm/mpm). Avoinna ma-pe klo 7.00–20.00 ja la-su klo 8.00–20.00.
Jos sinulla ei ole suomalaista henkilötunnusta tai verkkoajanvaraus ei tunnista täyttämiäsi tietoja, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 010 273 8000 (pvm/mpm). Avoinna ma-pe klo 7.00–20.00 ja la-su klo 8.00–20.00. Voit kysyä apua myös verkkoajanvarauksen chatin kautta.
Jos et löydä sopivaa aikaa, voit aina pyytää neuvoa asiakaspalvelustamme. Pyrimme etsimään sinulle aina parhaan mahdollisen ratkaisun tilanteeseesi. Asiakaspalveluun saa yhteyden puhelimitse numerosta 010 273 8000 (pvm/mpm). Avoinna ma-pe klo 7.00–20.00 ja la-su klo 8.00–20.00. Voit kysyä apua myös verkkoajanvarauksen chatin kautta. Avoinna joka päivä vuorokauden ympäri.