Hampaiden ja suun terveyden Digiklinikalta saat etänä apua suun terveyden asioissa
Digiklinikalta apua moniin suun terveyden kysymyksiin ja oireisiin
Suun terveyden asiantuntijan etävastaanotolla annetaan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta.
SAAT APUA MINUUTEISSA
Suun terveyden asiantuntijat apunasi OmaMehiläisen Digiklinikalla
Lataa ilmainen OmaMehiläinen-sovellus älypuhelimeesi tai kirjaudu OmaMehiläinen-verkkopalveluun ja saat Digiklinikan käyttöösi. Kuvien lähettäminen Digiklinikkakeskustelun aikana onnistuu helpoiten älypuhelimella.
Näin käytät Digiklinikkaa OmaMehiläisessä
AVAA DIGIKLINIKKA
Valitse tarpeeseesi sopivin kanava ja asioiva henkilö.
ALOITA KESKUSTELU
Voit kuvailla vapaasti oireitasi tai vastata avustetusti oirekartoituksen kysymyksiin.
VASTAUS MINUUTEISSA
Suun terveyden asiantuntija kysyy sinulta tarkentavia kysymyksiä. Vastaukset ja ohjeet tallentuvat keskusteluun. Tarvittaessa saat reseptin tai lähetteen jatkotutkimuksiin.
Mitä käynti hampaiden ja suun terveyden Digiklinikalla maksaa?
Etävastaanotto on edullisempaa kuin suun terveyden asiantuntijan tapaaminen kasvotusten ja säästää aikaa.
Näin uusit Mehiläisellä määrätyt reseptit Digiklinikalla
VALITSE UUSITTAVAT RESEPTIT
Voit valita yhden tai useamman reseptin uusittavaksi kerralla.
KERRO SYY RESEPTIN UUSINNALLE
Kerro hammaslääkärille oireistasi eli perusteet lääkehoidon jatkamiselle ja hyväksy maksu.
RESEPTISI UUSITAAN 24H SISÄLLÄ
Resepti toimitetaan sähköisenä apteekkiin. Näet uusitun reseptin tiedot OmaMehiläisessä.
Suun terveyden asiantuntijamme Digiklinikalla ovat kokeneita etävastaanoton ammattilaisia
Digiklinikalla asioit ilman ajanvarausta. Vapaana oleva päivystävä Digiklinikan suun terveyden asiantuntija vastaa viestiisi. Hän kysyy sinulta tarkentavia kysymyksiä, antaa hoito-ohjeet, määrää sähköisiä reseptejä tai tekee lähetteen jatkotutkimuksiin.
Asiakkaamme suosittelevat etälääkärin vastaanottoa
Pyydämme asiakkailtamme palautetta käynnin jälkeen. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi (NPS). Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat. Mittarin lukema perustuu palautteeseen, joka saatu viimeisten 7 päivän aikana.