Mehiläisen Asiakasraati
Mehiläinen kehittää palvelujaan ja asiakaskokemusta tiiviissä yhteistyössä asiakkaidensa kanssa. Yksi tärkeimmistä keinoistamme kerätä asiakkaiden palautetta ja näkemyksiä on Mehiläisen Asiakasraati-verkkopaneeli.
Me Mehiläisellä haluamme kehittää asiakaskokemusta ja huolehtia siitä, että terveyspalveluidemme laatu on korkeaa myös tulevaisuudessa. Uskomme, että yhdessä asiakkaidemme kanssa voimme päästä parhaaseen lopputulokseen. Siksi meillä on oma Asiakasraati.
Mehiläisen Asiakasraati – jo vuodesta 2015
Yksi tärkeimmistä keinoistamme kerätä asiakkailtamme palautetta on Mehiläisen Asiakasraati-verkkopaneeli. Avasimme raadin syksyllä 2015, ja siitä muodostuikin nopeasti suosittu vaikuttamiskanava.
Palautteen perusteella raatilaiset ovat olleet hyvin tyytyväisiä raadin toimintaan sekä mahdollisuuteen olla mukana kehittämässä Mehiläisen toimintaa.
Raatilaisten mielestä Asiakasraadissa on mielenkiintoista olla mukana.
Asiakasraatilaisten mielestä Asiakasraadissa käsiteltävät aiheet ja tehtävät ovat mielenkiintoisia.
Tehtäviin ja kyselyihin on helppo vastata.
Asiakasraatilaiset kokevat tärkeäksi päästä vaikuttamaan palveluiden kehittämiseen.
Miten Asiakasraati toimii?
Kutsumme Asiakasraatiin markkinointiluvan antaneita asiakkaitamme sähköpostitse lähetettävällä kutsulla. Asiakasraatiin on osallistunut jo yli 45 000 asiakastamme. Asiakkaidemme mielipiteillä on aidosti vaikutusta toimintaamme.
Raatikyselyissä asiakkaat ovat kertoneet näkemyksensä muun muassa:
- asiakaskokemuksestaan Mehiläisessä
- käyttämistään Mehiläisen palveluista, kuten työterveyspalveluista sekä lasten ja suun terveyden palveluista
- terveyspalveluiden laadun kehittämisestä
- uusista terveyspalvelukonsepteista
- asiakasviestinnästä, kuten uutiskirjeistä, asiointiohjeistuksista ja mainonnasta
- OmaMehiläinen-sovelluksesta, verkkosivuista ja muista digipalveluistamme
Hyödynnämme Asiakasraadista saatuja tuloksia tehokkaasti Mehiläisen palvelukehityksen kaikissa vaiheissa.
Kaikki Asiakasraadissa annetut vastaukset ovat luottamuksellisia. Tulokset raportoidaan tilastollisina taulukoina ja graafisina esityksinä, joista kenenkään henkilökohtaiset vastaukset tai henkilöllisyys eivät selviä.
Miten Asiakasraatiin pääsee?
Kutsumme Asiakasraatiin markkinointiluvan antaneita asiakkaitamme sähköpostitse lähetettävällä kutsulla. Asiakasraati toimii suomeksi.
Asiakas on kaiken kehitystyömme ytimessä. Kun saat kutsun Asiakasraatiin, liity mukaan ja vaikuta!