Välbefinnandepulsen
I MinMehiläinen-appen erbjuder vi våra företagshälsovårdskunder enkäten Välbefinnandepulsen, vars mål är att hjälpa kunden att fundera över och följa upp sitt eget välbefinnande. Med hjälp av Välbefinnandepulsen får kunden på några minuter en snabb bedömning av sitt eget välbefinnande. Välbefinnandepulsen har utarbetats av Mehiläinens företagshälsovårdspersonal.
Var hittar jag Välbefinnandepulsen och hur fungerar den?
Välbefinnandepulsen finns i Företagshälsovårdsvyn i MinMehiläinen-appen, om inte visningen av enkäten har begränsats enligt arbetsgivarens önskemål. Välbefinnandepulsen innehåller 16 flervalsfrågor. När kunden har svarat på frågorna får kunden en sammanfattning över sina resultat.
När ska jag fylla i Välbefinnandepulsen?
Välbefinnandepulsen finns i Företagshälsovårdsvyn i MinMehiläinen-appen, om inte visningen av enkäten har begränsats enligt arbetsgivarens önskemål. Välbefinnandepulsen innehåller 16 flervalsfrågor. När kunden har svarat på frågorna får kunden en sammanfattning över sina resultat.
Var hittar jag resultaten och vem kan se dem?
Resultaten visas för den som har fyllt i enkäten på MinMehiläinen-appens startsida några minuter efter att du har fyllt i enkäten. Enkätsvaren sparas i Mehiläinens patientdatasystem. Den företagshälsovårdspersonal som utsetts för företaget har vid behov tillgång till resultaten på individnivå och för att upprätta företagsspecifika sammanfattningar. Mehiläinen kan leverera företagsspecifika sammanfattningar till företagets egen kontaktperson gällande grupper med minst 20 respondenter per enhet. Vi överlåter aldrig enkätinformation från Välbefinnandepulsen som kan kopplas till individer eller uppgifter om enskilda respondenter till arbetsgivaren.